BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA FILOLOGICZNA
Kontrast

Kilka uwag o tytułach artykułów jako skrytych komunikatach reklamowych (na podstawie polskiej i czeskiej prasy dla mężczyzn) /

Kaczmarska, Elżbieta.
Elżbieta Kaczmarska.
Świat ukryty w słowach czyli O znaczeniu gramatycznym, leksykalnym i etymologicznym
red. nauk.: Ilona Generowicz, Elżbieta Kaczmarska, Ignacy M. Doliński ; Instytut Slawistyki Zachodniej i Południowej Uniwersytetu Warszawskiego.
Warszawa : Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2009.
s. 175-182
Bibliografia.
3437




anglicyzm
czeska i polska prasa dla mężczyzn
komunikat reklamowy
slogan reklamowy
tutuł artykułu
typ struktury tytułu
tytuł czasownikowy
tytuł rzeczownikowy
tytuł-nominalizacja
zapożyczenie

Rodzaj dokumentu: