BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA FILOLOGICZNA
Kontrast

Rola świadomości językowej a opanowanie struktur gramatycznych u przyszłych nauczycieli języka niemieckiego /

Janicka, Monika.
Monika Janicka.
Literaturoznawstwo, językoznawstwo i kulturoznawstwo jako płaszczyzny przekazu we współczesnej glottodydaktyce : międzynarodowa konferencja Instytutu Neofilologii Katedry Filologii Angielskiej, Germańskiej i Słowiańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie, Chełm, 24-25 maja 2010 roku
red. Jolanta Knieja, Tomasz Zygmunt, Łukasz Brzana.
Lublin, Wydawnictwo Werset, 2010.
s. 191-200
Bibliografia.
3774




badania ankietowe
gramatyka
język niemiecki
język obcy
nauczanie języka obcego
strategia
świadomość językowa
uczenie się języka obcego
wiedza eksplicytna
wiedza implicytna
wiedza o języku

Rodzaj dokumentu: