BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA FILOLOGICZNA
Kontrast

Przygotowanie nauczycieli do rozwijania kompetencji kluczowych uczniów w dobie reformy programowej - rola literaturoznawstwa, językoznawstwa i kulturoznawstwa w kształceniu zawodowym /

Krajka, Jarosław.
Jarosław Krajka.
Literaturoznawstwo, językoznawstwo i kulturoznawstwo jako płaszczyzny przekazu we współczesnej glottodydaktyce : międzynarodowa konferencja Instytutu Neofilologii Katedry Filologii Angielskiej, Germańskiej i Słowiańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie, Chełm, 24-25 maja 2010 roku
red. Jolanta Knieja, Tomasz Zygmunt, Łukasz Brzana.
Lublin, Wydawnictwo Werset, 2010.
s. 211-222
3776




językoznawstwo
kompetencje kluczowe uczniów
kształcenie zawodowe nauczycieli
kulturoznawstwo
literaturoznawstwo
metodyka nauczania języka obcego
programy kształcenia nauczycieli

Rodzaj dokumentu: