BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA FILOLOGICZNA
Kontrast

Właściwa forma nauczania i czynniki sukcesu w procesie uczenia się języka obcego - przekonania studentów filologii angielskiej Uniwersytetu w Białymstoku /

Lewicka-Mroczek, Ewa.
Ewa Lewicka-Mroczek, Dorota Szymaniuk.
Literaturoznawstwo, językoznawstwo i kulturoznawstwo jako płaszczyzny przekazu we współczesnej glottodydaktyce : międzynarodowa konferencja Instytutu Neofilologii Katedry Filologii Angielskiej, Germańskiej i Słowiańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie, Chełm, 24-25 maja 2010 roku
red. Jolanta Knieja, Tomasz Zygmunt, Łukasz Brzana.
Lublin, Wydawnictwo Werset, 2010.
s. 223-232
Bibliografia.
3777




badania ankietowe
filologia angielska
forma nauczania języka obcego
studenci
uczenie się języka obcego
Uniwersytet w Białymstoku

Rodzaj dokumentu: