BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA FILOLOGICZNA
Kontrast

Schüleraustausch als Weg zur Entwicklung interkultureller Kompetenz - deutsch-französische und deutsch-polnische Austauschprojekte im schulischen Bereich /

Gabriela Gorąca-Sawczyk, Natalja Jourdy..
Gorąca-Sawczyk, Gabriela.
Jourdy, Natalja.

Colloquia Germanica Stetinensia
Miejsce w dokumencie: 2017, nr 26, s. 271-285
Streszczenie w jęz. angielskim i polskim.
Bibliografia na stronach 282-284.
4342




Didaktik des Deutschen als Fremdsprache
dydaktyka języka niemieckiego jako obcego
Entwicklung der interkulturellen Kompetenz
Fremdsprachenlehren und -lernen
nauczanie i uczenie się języków obcych
rozwijanie kompetencji interkulturowej
Schüleraustausch und Schulpartnerschaften
wymiana szkolna i partnerstwo szkół

Rodzaj dokumentu:

https://wnus.usz.edu.pl/cgs/pl/issue/202/article/3823/