BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA FILOLOGICZNA
Kontrast

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

SZCZ U/BWB
SZCZ U/BWB

041 -Język dokumentu [0, ]

polski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Janicka, Monika.

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1, ]

Rola świadomości językowej a opanowanie struktur gramatycznych u przyszłych nauczycieli języka niemieckiego /
Monika Janicka.

260 -Adres wydawniczy-rok wydania [ , ]

2010

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Bibliografia.

650 -Słowa kluczowe [ , ]

język niemiecki

650 -Słowa kluczowe [ , ]

język obcy

650 -Słowa kluczowe [ , ]

gramatyka

650 -Słowa kluczowe [ , ]

świadomość językowa

650 -Słowa kluczowe [ , ]

uczenie się języka obcego

650 -Słowa kluczowe [ , ]

nauczanie języka obcego

650 -Słowa kluczowe [ , ]

wiedza o języku

650 -Słowa kluczowe [ , ]

wiedza eksplicytna

650 -Słowa kluczowe [ , ]

wiedza implicytna

650 -Słowa kluczowe [ , ]

strategia

650 -Słowa kluczowe [ , ]

badania ankietowe

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Rozdział

773 -Dokument źródłowy [ , ]

Literaturoznawstwo, językoznawstwo i kulturoznawstwo jako płaszczyzny przekazu we współczesnej glottodydaktyce : międzynarodowa konferencja Instytutu Neofilologii Katedry Filologii Angielskiej, Germańskiej i Słowiańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie, Chełm, 24-25 maja 2010 roku / red. Jolanta Knieja, Tomasz Zygmunt, Łukasz Brzana.
Lublin, Wydawnictwo Werset, 2010.
s. 191-200
978-83-60133-73-6

Egzemplarze